80Days - ARS VIVENDI

 Stroll through the wide, yellow rapeseed fields and discover the splendors of the Tuscan countryside and beaches. Places that look like they were drawn by hand: a vineyard, a cypress alley, an old town inviting you to sit down and breathe the amazing atmosphere of an Italian summer. A glass of wine perhaps? Or some olive bread and cheese? This is what ARS VIVENDI means .. the art of living.

広い黄色の菜種畑を散歩し、トスカーナの田園地帯とビーチの素晴らしさを発見してください。手で描かれたように見える場所:ブドウ園、ヒノキの路地、座ってイタリアの夏の素晴らしい雰囲気を呼吸するように誘う旧市街。たぶんグラスワイン?それともオリーブのパンとチーズ?これがARSVIVENDIの意味です..生活の芸術。


80Days - ARS VIVENDI


そういえばイタリアってRLでも行ったことないなぁ。

映画『ゴッドファーザー』っぽい田舎の風景でしょうか。

朝も早くから行ってみましたよ。


わんわん

お母ちゃん、メシまだ?

「エンジョイ!」とかあったから触ったら




アイスクリーム屋さん?





祭壇に立ちたかったけど何だか遠慮した。




1SIMなんですね。ちなみにカップルがそこら中に。


コメント

このブログの人気の投稿

La Reve

6/11(日)DANCE & BAR =CORSICA=

6月のDJ予定