Fellowship Falls

 Fellowship Falls is an Elven and Tolkien-inspired destination where all free folk are welcome. Rez a free horse or walk through the autumn forest, taking in the stunning scenery of waterfalls, animals, and mountains, and make your way to Rivendell. Also, explore The Labyrinth of Light, an underground maze of lights that leads to a Fantasy Forest. Ideal for photographers.

フェローシップ・フォールズは、エルフとトールキンにインスパイアされた、すべての自由民を歓迎する観光地です。自由な馬をRezしたり、秋の森を歩きながら、滝や動物、山などの素晴らしい景色を眺め、裂け谷を目指しましょう。また、地下の光の迷路「光の迷宮」を探検して、「ファンタジーの森」にたどり着きましょう。写真家に最適です。

ふと思いつきオススメを見に行ったらここが。馬に乗れる?行ってみましょう。

と行きましたが重いw

Fellowship Falls

入り口。馬をタッチすると自分の馬が出てきた。

なんだか重いので軽いグラ環境にしたらなんか味気ないw

HUDで動かせます。オートモ対応。勝手に歩いてくれる。




ギャロップもできるが、ゆっくり歩いてるのが気持ちよかった。




カップル用かよ

ちょっと走ったら訳のわからない洞窟に入っちまいました。


ゴール?光の迷宮?

うへ、重い

波動拳!

宮殿の最奥かな?

世界が欲しいか?




コメント

このブログの人気の投稿

La Reve

6/11(日)DANCE & BAR =CORSICA=

6月のDJ予定